HTML

Amit szabad Jupiternek, nem szabad a kisökörnek

Hiszen Magyarországon mindent meg lehet csinálni az adófizető állampolgárral.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

I love VOLÁN!

2009.03.03. 15:13 nestara

Immáron hatodik éve ingázom Budapestre (mivel nem akarok takarító, pénztáros, árokásó és kukásember lenni) VOLÁN TÁVOLSÁGI JÁRATTAL csupán 60 picike kilométert. Télen agyonfagyva nyáron agyonfőve, köztes állapot nincs. Tényleg, nyáron leszállok otthon a buszról és még a bugyimból is lehet csavarni a vizet. Minek a légkondi, minek az ablak. Hiszen Magyarországon mindent meg lehet csinálni az adófizető állampolgárral. Zárójelben azért megjegyezném, hogy a buszsofőr mellett van egy nyitható ablak :)!

 
De most még nincs nyár, úgyhogy most a szarráfagyás az aktuális probléma. Nagyon fain volt -20 fokban utazgatni másfél órát totál elfagyott lábujjakkal, komoly volt, egész Pestig nem olvadtam ki. Alig bírtam leszállni a buszról. Mondjuk ne panaszkodjam, mert tavaly még jégvirágok is voltak az ablakon, idén mondjuk az nem volt. Az már nem is meglepő hogy eljön a szeptember és eljön vele együtt a kabátban ücsörgünk a buszon szitu is, ami tart egészen április végéig. Marha kényelmes, főleg ha a 200 kilós nő leül melléd egy „medvebundában”. Arról meg ne is beszéljünk, hogy kb. 60 ülőhely van és 80-85-en utazunk cirka egy és egy fél órát dugóban, melegben, terráriumban, büdösben, olykor halálra fagyva…… – 30.000 Ft-ért. (most már csak 27 000 + a BKV bérlet)
 
Mint ha ez még nem lenne elég, ráadásul csupa „jóindulatú” ember vesz körül. Februárban már felénk is BB KIEG HAVI BÉRLETET kellett venni. Nem igazán tudtam, hogy mit is jelent tulajdonképpen (ez az én csekélységi bizonyítványom) + nemrég költöztem el ugyan azon a településen belül pár utcával arrébb. Meg kell még jegyeznem, hogy eddig 50 km-es bérletet vettem, biztos, ami biztos, pedig állítólag elég lett volna 45 km-es is. No mindegy. Az új lakcímemhez egy SPORT út nevű (nincs kirakva menetrend, hogy az ember tudja, hogy a megálló neve ez) megálló, valamit egy Gábor Áron u. nevű megálló van „közel”. Mikor még 50 km-es bérletem volt a Sport útnál szálltam fel, aztán áttértem a Gábor Áronra, úgy tűnt az közelebb van – nem tudtam hogy Gábor Áron a megálló neve, mert olyan szinten ki van dőlve a menetrendtartó buszmegállójelző tábla, hogy még a menetrendet is csak árokfölé állva, csimpaszkodva lehet elolvasni. Az persze az én hibám, hogy amikor kérdezte a bérletpénztáros nő, hogy meddig kérem a bérletet, azt mondtam, hogy Sport út, mert ott egy sportpálya és emlékeimben úgy élt, hogy talán a megálló neve is az, a másik megálló neve nem jutott eszembe. Nem is ez a lényeg. Mint tudjuk a Volán úgy működik, hogy ha egy megállót mész, akkor is annyit fizetsz, mintha 5 km-t mentél volna. Ebből kiindulva gondoltam, hogy csak nem lehet nagy baj, egy megálló ide vagy oda. Lett. 6:00-kor induló buszon felszólított a legjobban fagyasztó és legjobban légkondimentes buszsofőr, hogy nem fog többet felengedni a buszra, mert nem innentől érvényes a bérletem, hanem a következő megállótól, tehát sétáljak csak még egy kicsit. Ebben igaza volt, tényleg Sport út szerepelt rajta, nem Gábor Áron. Tegnap megvettem a Gábor Árontól szólót és összehasonlítottam a két bérletet:
Sport úttól BP Szerencs út, 45 km, 27000Ft   -    Gábor Áron úttól BP Szerencs út, 45 km, 27000 Ft. Szerintem mókás, nem?!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ilovevolan.blog.hu/api/trackback/id/tr89977629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása